Κατά τη σχολική χρονιά 2025-2026, το σχολείο μας συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ coACTION – A Whole School Approach to Democratic Empowerment, με στόχο την ενίσχυση της δημοκρατικής κουλτούρας, της συμμετοχής των μαθητών και της συνεργασίας μεταξύ όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Μέσα από τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα, μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να αναστοχαστούν πάνω σε ζητήματα δημοκρατίας, να αναλάβουν πρωτοβουλίες, να συνεργαστούν μεταξύ τάξεων και να σχεδιάσουν από κοινού δράσεις που ενίσχυσαν τη συμμετοχή και τον διάλογο στο σχολικό περιβάλλον. Η εμπειρία του coACTION αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα προς τη διαμόρφωση μιας πιο ανοιχτής, συμπεριληπτικής και δημοκρατικής σχολικής κοινότητας. Η συμμετοχή του σχολείου μας παρουσιάστηκε στο 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Δράσεις Ενεργού Πολίτη», που πραγματοποιήθηκε στις 23 Απριλίου 2026, αναδεικνύοντας τις εμπειρίες και τα αποτελέσματα της εφαρμογής του προγράμματος. Η συμμετοχή του σχολείου μας παρουσιάστηκε στο 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Δράσεις Ενεργού Πολίτη», που πραγματοποιήθηκε στις 23 Απριλίου 2026, αναδεικνύοντας τις εμπειρίες και τα αποτελέσματα της εφαρμογής του προγράμματος. Παράλληλα, το έργο και τα συμπεράσματα από τη συμμετοχή μας στο coACTION θα παρουσιαστούν από τις εκπαιδευτικούς Σταυρούλα Βρακοπούλου και Πηνελόπη Μαστορίδου στο διεθνές συνέδριο ICICTE 2026 (International Conference on Information Communication Technologies in Education), το οποίο θα πραγματοποιηθεί στη Ρόδο από τις 14 έως τις 16 Ιουλίου 2026 και επικεντρώνεται στην έρευνα, την καινοτομία και τις σύγχρονες πρακτικές στην εκπαιδευτική τεχνολογία. (icicte.eu). Η ολοκλήρωση του προγράμματος δεν σηματοδοτεί το τέλος της προσπάθειας, αλλά την αφετηρία για τη συνέχιση δράσεων που ενδυναμώνουν τη φωνή των μαθητών και καλλιεργούν τη δημοκρατική συμμετοχή στη σχολική ζωή.

Overview1