Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης πήραν από ένα αντίτυπο του βιβλίου «Οι πέντε φίλοι στον λόφο του Μπίλικοκ». Οι περιπέτειες των πέντε φίλων τους έκαναν να ταξιδέψουν στον κόσμο της φαντασίας, της εξερεύνησης, της μαγείας του αγνώστου. Τα παιδιά ανυπομονούσαν να ανακαλύψουν τη συνέχεια των άλλων βιβλίων της σειράς αυτής.



